Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

Datang Dah

  • Thursday, July 17, 2014
  • Isteri kepada Suami
  • Labels: , , , , ,
  • Assalamualaikum wbt...Salam Sejahtera






    Annyeonghaseyo~~~

    Ohhhh bestnya keje minggu nih hahaha....3 ari je keje...best best pun...still keje melambak....semalam masuk keje memang tak dan nak duduk kat tempat sendiri huaaaa :((

    Ape boleh buat kannnn...kite nih makan gaji :((

    Oklah...lantak lah sana pasal keje....haaa pasal selera sofia yang selama nih memang tak ada selere langsung nak makan apa-apa....bila balik muar....denggggg terus ada selera...seronoknya bahagianya dapat menikmati makanan yang ada di depan mata tuh...

    Baik berbuka ke sahur...alhamdulillah...sofia memang bahagia makan sepanjang sofia kat rumah...padahal...kat putrajaya siap ber'ulser' bagai susah sangat nak makan...bukan tak nak makan...tapi bila makan still perut sofia memang ada je tak kena..rasa pedih...tuh yang buat sofia lagi tak ada selera...

    Ibu cakap "kat sini tengoklah sape masak...memang lah tak akan sakit..." hahaha ibu..nanti pencen sofia cop ibu duduk dengan sofia...hahaha sure bahagia hehe :P

    Semalm buka puasa..hurmm oklah..perut sofia tak lah pedih bila makan..arini tak tahu lah..hopefully perut sofia sentiasa ok bertahan sepanjang bulan ramadhan nih...tinggal bape ari je nih kan...

    Nih arinih nak buka ape pulak? aduhhhh nih masalah sofia ari-ari tak tau nak makan apa..tak tau nak beli apa..tak tau nak masak apa...















    3 comments:

    Lyn Yusoff said...

    masakan ibu mesti sedap punya...
    hehehe

    Isteri kepada Suami said...

    Lyn: betul tuh kak...terbaekkkk lah

    Mummydearie said...

    Siapa nak kata masakan ibu tak sedap. Memang takdalahkan. Pada anak-anak, memang masakan ibulah yang terbaik. Sama je macam anak akak, hari-hari ucap terimakasih sebab 'Mommy masak best' memanjang :)