Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

Collapse Weekend

  • Monday, July 7, 2014
  • Isteri kepada Suami
  • Labels: , , , , ,
  • Assalamualaikum wbt...Salam Sejahtera...







    Annyeonghaseyo~~

    Happy monday :) hahaha arinih rasa fresh sangat..sofia rasa nih gara-gara ari Sabtu arituh sofia xsedar..lepas subuh..sofia tido..sampi ke pukul 4pm..perghhh masa bangun tuh memang terkejut..sebab macam tak ingat apa yang sofia dah buat...dah sahur ke..dah zohor ke...memang tak sedar apa sofia tido...aduhhhh...tak sangka boleh tido sampai tahap tuh...kawan sofia cakap sofia nih pengsan ke ape..ntah le...memang sedar-sedar tuh terkejut tgk jam dah pukul 4pm...


    Rasa serba salah juga sebab tido mcm ni dalam bulan puasa kan...huuhu...padahal kak Lyn dah pesan dah aritu..makruh...huhu tp memang tak sedar langsung...


    Ahad nya pulak macam takut-takut nak sambung tido..takut terlajak...tapi tertido juga..sebab tak tahan ngantuk..tapi sebelum tu siap doa..jangan lah terlajak lagi macam semalam tuh...alhamdulillah..bangun awal lah juga...hihi...


    Dan arinih sofia nih berjaga dari sahur sampai sekarang tak rasa mengantuk..hihi :)


    Happy monday and selamat bekerja yer ^_^









    5 comments:

    Lyn Yusoff said...

    ehehehe..
    laa...kak lyn pun sama terlajak tidur hari sabtu.. tapi by noon da bangun da..
    hari ahad terus insaf takmau tidur lama2.. hehehe

    Isteri kepada Suami said...

    Lyn: hahahaha...tuh la..insaf ari ahad tuh hehehe

    Mummydearie said...

    Lamanya terlajak. Kalau akak jadi housemate, dah tentu panggil ambulan dah ni, takut pengsan ke apa :)

    Akak pun Sabtu lepas tidur lewat. Pukul 3.50 pagi baru tertidur. Pastu bangun sahur pukul 5, tahan mata sampai Subuh. Lepas je solat Subuh terus terbongkang berjemaah kat rumah sampai pukul 10 pagi Ahad. Nikmat sungguh bila lama tak dapat tidur lama nih :)

    Ummi Shafeha said...

    kita pun penah tertidur sampai ke petang. Konon2 kul 9 pg nak bgn la. Alih2 kul 4.30 ptg bru bgn. TU pun lps kne kejut...

    Isteri kepada Suami said...

    Mummydearie: hahaha sofia rs kalo mak sofia tau nih mmg sofia kne bebel pnye..tuh dh cukup jd jam loceng hihi..
    tuh la..sekali dpt balas tido..perghh mmg puas...dtg keje soknye pn rs fresh je

    ummi: hehehe extra 30mnt dr sofia hehe..tp puaskan dpt cover balik tido