Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

Niat Tuh Ade Tapi.....

  • Thursday, June 26, 2014
  • Isteri kepada Suami
  • Labels: , , , , ,
  • Assalamualaikum wbt...Salam Sejahtera...






    Annyeonghaseyo~~~

    Aihhhh sejak stress yang melampau nih kan...sofia dah mula jarang exercise..balik dah malam kan...pastu nak exercise tuh macam dah malas...balik je terus rasa nak tido je...kepala nih rasa macam berat sangat dah...

    Huhu..niat tuh memang dah ade..nak mulakan balik rutin exercise nih...tapiiiiii asyik lah tertangguh je...lagi overload stress sofia hahaha...semua apa yang diingini semuanya tak dapat buat...aihhh gara-gara kepala nih terlampau penat...

    Huhuhu tolongggggg...kasi la idea macam mana nak datang kan balik mood exercise nih....aigooooo~~












    4 comments:

    Lyn Yusoff said...

    yg penting dont stress too much..
    free kan diri.. then baru pikir exercise.. lepas ni dah puasa.. terbantut lah lagi.. hehehe

    Isteri kepada Suami said...

    Lyn: ok kak :) tqqqq :) tuh la..asyik tertangguh je

    Mummydearie said...

    Dah masuk bulan puasa, Sofia. Kenalah lupakan pasal exercise tu dulu. Jangan stress sangat. Hidup ni kan sementar. Rugi je buang masa dok fikir pasal stress. Dah, gi layan cerita Korea. Sehari, 1 episod pun takpa. Janji tak stress memikirkan hal kerja :)

    Isteri kepada Suami said...

    Mummydearie: hahaha psl stress tuh aihhh mmg...arap2 bln pose ni kurang la sikit tekanan nya tuh...last week yg sofia stress tuh..citer korea pn xjalan sbb asyik terpikirkan je psl keje..dh balik kg aritu..bru rs mcm lega sikit hehehe sbb jmpe family mmg lupe terus psl keje