Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

Bahagia

  • Monday, June 23, 2014
  • Isteri kepada Suami
  • Labels: , , , , ,
  • Assalamualaikum wbt...Salam Sejahtera...






    Annyeonghaseyo~~

    Happy Monday!!!  hahaha rasa bahagia Isnin nih ea sebab dah puas bantai tido sepanjang weekend....perghhh memang betul-betul cover tido balik..sebab tak ada aktiviti lain selain dari itu...ehhh ade je selingan...makan dan menonton..lepas tu sambung terlelap...bangun balik..minum ke apa...tengok citer pastu lelap balik..hahaha

    Penyudahnya malam tadi sofia tak boleh nak tido agaknya sebab dah terlebih tido dua ari tuh kan...tapi alhamdulillah...pagi nih sofia tak la rasa stress tak cukup tido...hehe

    Happy working uols!!











    4 comments:

    Mummydearie said...

    Bestnya hidup. Makan, tidur, menonton aje. Dah lama akak tak merasanya, Sofia :(

    Isteri kepada Suami said...

    Mummyedearie: hehehe...kak...nih nk cover bape minggu punye case hahaha...mmg rest puas2 hahaha

    Qaseh Vee said...

    mmg bahagia bila dapat tidur . dapat rehatkan badan . lagi bahagia bila dapat mimpi yg manis belaka ... done follow sini .

    Lyn Yusoff said...

    syoknya... kak lyn jugak tak cukup tidur hhuhuuh