Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

Sunset

Assalamualaikum wbt...Salam Sejahtera...






Annyeonghaseyo~~

Bila dah keje nih kan..bukan senang nak dapat peluang tengok sunset...sebab kadang-kadang balik pun nampak bulan terus dah...dan kadang-kadang pun belum tentu boleh nampak sebab posisi umah..

Tapi masa bercuti tuh..memang sentiasa tunggu nak tengok sunset nih...cantikkkknyaaaa...gabungan cahaya..langit...waktu menghala ke waktu nak maghrib nih...warna di langit memang sangat menarik...memang sangat menenangkan...

Bagi sofia, bila sofia rasa down...entah tetiba ada 1 perasaan macam sebak ke sayu tuh datang ke stress ke apa-apa yang seangkatan dengannya tuh...sofia suka tengok langit..hati sofia yang gundah-gulana tuh macam kena siram air sejuk yang mendamaikan je bila tengok langit...masa pergi perhentian aritu..memang amat-amat seronok sebab sofia dapat tengok langit sentiasa...

Korang pulak macam mana? maybe korang ada cara yang tersendiri nak hilangkan rasa yang pelbagai tuh...bak kata chibby, "mix feeling"..







4 comments:

Lyn Yusoff said...

klu pg pantai sure tunggu sunset...
cantikkkk

Isteri kepada Suami said...

Lyn: kan kak...rs tenang kannn

Mummydearie said...

Lama sungguh tak menikmati keindahan matahari terbenam ni, Sofia. Bukan matahari terbenam aje, matahari terbit pun tak dapat tengok :) Apa-apa pun bila mata merenung keindahan alam ciptaan Tuhan ni, memang rasa semacam ketenangannyakan!

Isteri kepada Suami said...

Mummydearie: betul kak...sgt rasa menenangkan....