Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

Al-Fatihah

  • Tuesday, May 6, 2014
  • Isteri kepada Suami
  • Labels: , , , , , , ,
  • Assalamualaikum wbt...Salam Sejahtera...






    Annyeonghaseyo~~

    Pagi tadi kita semua dikhabarkan pasal Aziz Satar yang telah meninggal dunia pagi tadi..Innalillah~~

    Semoga beliau ditempatkan bersama-sama dengan orang yang beriman..

    Pagi tadi dengar kat radio diorang flash back lakonan Allahyarham...ohhh memang lawak..terutama apabila combination dengan Allahyarham P.Ramlee dan Sudin...dengar di radio je dah boleh tersengih-sengih gelak..apa tah lagi kalo tengok lakonan diorang...

    Mereka punya kualiti seni memang terbaik...kagum dengan setiap hasilan seni yang diorang persembahkan kepada kita semua...yang umurnya jauh lagi tua dari umur sofia sendiri...bayangkan si Chibby tuh pun dah boleh naik hafal dialognya...









    4 comments:

    Mummydearie said...

    Al-Fatihah.

    Zaman mereka ni berlawak memang berbeza dengan sekarang tapi tak kira berapa kali pun menontonnya, tetap tak kering gusi.

    Isteri kepada Suami said...

    Mummydearie: betul tuh kak...nilai seni diorang nih tinggi sangat

    Lyn Yusoff said...

    Al-fatihah..
    pagi td tgk IG ramai org post...

    dah pergi dah mereka bertiga.. tapi cerita mereka ttp dlm ingatan.. cerita mereka ttp best...

    Isteri kepada Suami said...

    Lyn: btl...cerita mereka 'tak lekang dek zaman'