Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

Stay Strong

  • Tuesday, March 25, 2014
  • Isteri kepada Suami
  • Labels: , , , , ,
  • Assalamualaikum wbt...Salam Sejahtera...






    Annyeonghaseyo~~~

    Seperti yang diketahui satu dunia...isu MH370 telah pun di conclude kan...yer..sedih...sangat sedihhhhh...memang sedih...kita yang dewasa sedih..apa tah lagi anak-anak..cuma kita yang dewasa...kita harus bagi contoh yang terbaik buat kanak-kanak yang mengalami kesedihan kehilangan nih...



    Sofia bukan lah pandai nak cakap apa-apa sebab betuuuuul...berat mata memandang..berat lagi bahu yang memikul...kita sedap berkata..yang menghadapi yang mengalami je yang tahu macam mana rasanya...

    Apa pun...sofia harap...keluarga mangsa kuat dan tabah dengan apa yang telah berlaku...Allah Maha Mengetahui segalanya yang terbaik buat hambaNYA...

    Banyakkan solat sunat dan doa buat mereka...pasti mereka bahagia di sana...

    Al-Fatihah....















    4 comments:

    Lyn Yusoff said...

    speechless..
    tak mampu di ungkapkan dgn kata2..
    semoga ahli keluarga mereka tabah..

    Isteri kepada Suami said...

    Lyn: betul...semoga mereka tabah hadapinya

    Mummydearie said...

    Tak senangkan Sofia bila menghadapinya. Tapi kita pun tahu nak minta orang bersabar mungkin mudah diluahkan, nak melakukannya tu yang payah. Ada hikmah di sebalik semua yang berlaku.

    Isteri kepada Suami said...

    Mummydearie: betul kak...bahu yang menanggung tuh lagi tahu macam mana beratnya..ianya satu perasaan yang mmg tak mampu nk diluahkan...beratnya rasa sehingga seperti sukar untuk bernafas