Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

Miracle dan Harapan

  • Monday, March 10, 2014
  • Isteri kepada Suami
  • Labels: , , , , , ,
  • Assalamualaikum wbt...Salam Sejahtera...







    Annyeonghaseyo~~~

    Miracle....yang sememangnya milik Allah swt...suatu kejadian boleh terjadi yang di luar kotak pemikiran kita apabila ianya terjadi dengan izin Allah swt..

    Bagi sofia yang tiada ilmu tentang udara dan kapal terbang nih, ianya suatu yang tak mampu digambarkan dengan kata-kata apabila berita kehilangan MH370 nih...

    Dan bagi sofia, mendapat berita kehilangan orang yang kita sayang dengan tiba-tiba..memang sangaaaatttt berat..apa tah sebelum tuh kita jumpa mereka dengan keadaan yang sihat walafiat, bergelak ketawa sesama...dan selepas tuh dapat call perkara macam nih...memang suatu yang amat berat...

    Air mata tuh rasanya dah tak tahu waktu untuk berhenti...mengalir tanpa ada sekatan rasanya..

    Tapi..apa pun, jangan putus harapan...kita terus berdoa..mengharapkan sekali lagi miracle yang terbaik buat kita semua...semoga doa kita semua dimakbulkan Allah swt...

    Ya Allah...jika seorang ibu, seorang isteri menantikan kepulangan anak/suami mereka...bayangkan anak-anak yang menantikan ibu/ayah mereka...anak-anak yang masih kecil yang mungkin tak faham dengan apa yang berlaku...sofia tak boleh nak tengok muka budak-budak yang kat klia tuh...sebak teramat sangat...

    Ya Allah...kau permudahkanlah segala urusan kami..lindungi hamba-hambaMu yang berada di pewasat #MH370



















    3 comments:

    Lyn Yusoff said...

    sebak bila mengenangkan nasib keluarga mereka. tiap kali terlihat, sure airmata meleleh tanpa henti..
    semoga pencarian ini berjaya. sama2 lah kita berdoa $PrayForMH370

    Mummydearie said...

    Tengok ahli keluarga mereka keluar TV merintih pun, hati dah sengsara inikan pulak mereka yang menanti ahli keluarga yang ada dalam pesawat MH370 tu. Sebak rasanya, bilalah agaknya akan muncul MH370 kembali ...

    Isteri kepada Suami said...

    Lyn: kita doakan yang terbaik buat mereka..berdoa dan jgn putus asa kannn


    Mummydearie: tuhla..hanya Allah yang tahu segala yang terjadi..kita semua jgn putus asa berdoa agr ada berita gembira buat MH370