Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

Choice? No?

Assalamualaikum wbt...Salam Sejahtera...






Annyeonghaseyo~~

Yeayyyy jumaat sudah...bahagia....nak rest on weekend...kepala nih rasa macam dah penat pulas sampai kadang-kadang kering dah macam kemarau..

Sofia setuju dengan quote nih...kita tak tahu kita boleh hadapinya setelah kita melaluinya...atas pengalaman yang pernah sofia lalui sebelum nih...sofia sendiri tak sangka sofia boleh hidup lagi sampai sekarang...memang sofia tak sangka boleh bertahan...tuh lah kuasa Allah swt...Dia memberi kekuatan kepada kita melalui ujian-Nya...dan juga Dia yang Maha Mengetahui lebih dari kita sendiri...tahu kita boleh menghadapinya...

Dan sofia menyerahkan segala apa yang terjadi pada diri sofia hanya pada-Nya...kerana Dia berhak keatas sofia...

Semoga segala yang terbaik untuk kita semua~~

#prayfoMH370













4 comments:

Lyn Yusoff said...

happy weekend dik..
rest puas2.. kita mmg selalu tunggu weekend kan.. hahahah

Mummydearie said...

Membayangkan tidak sama dengan melaluinya sendiri, kan Sofia. Selalu juga akak membayangkan akan sesuatu dan betapa akak tak mampu nak menghadapinya tetapi bila ditakdirkan terjadi, kita mampu bangkit semula selepas melalui segala kepayahan.

Isteri kepada Suami said...

Lyn: betuuuuuul!!! hehehe kita selalu tunggu weekend

Isteri kepada Suami said...

Mummydearie: a'aa..bila dh kne berhadapan tuh..kita xde choice pun melainkan melaluinya..tuh je yg kita ada..dan kekuatan tuh dtg dr Allah..sentiasa mnta kita dikuatkan berhadapan ujian-Nya