Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

Indahnya

  • Friday, November 1, 2013
  • Isteri kepada Suami
  • Labels: , , , , , , ,
  • Assalamualaikum wbt...Salam Sejahtera






    Annyeonghaseyo~~~

    Haha asal jumaat je muka bukan main berseri-seri kan..arini pasti lah lebih bahagia sebab sofia sambung sampai ke Awal Muharram cuti..hahaha...tengah ada peluang cuti..masuk bulan 12 dah susah nak cuti..almaklumlah waktu hujung-hujung tahun nak ngadap tutup akaun kan..hehe 

    So..kepada yang beragama hindu, sofia ucapkan Happy Diwali..

    Kepada umat Islam, Salam Awal Muharram..semoga tahun baru akan lebih bermakna buat kita semua..semoga kita sentiasa berada di bawah rahmat-NYA..

    Jangan lupa baca doa penutup akhir tahun dan pembuka awal tahun ya ^_^



















    2 comments:

    Mummydearie said...

    Oh, bestnya sambung cuti. Akak dah takda cuti nak disambung-sambung lagi. So, kerja ajelah. Btw, kerja pun bukan berat sangat. Tak kena angkat batu bata pun :D

    Puan Kutu said...

    sy memanjang je keja ni..deepavali n muharam ari tu pun keja.nasiblah shift,byk gak la masa utk anak..:)