Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

2 Beradik

  • Friday, August 16, 2013
  • Isteri kepada Suami
  • Labels: , , , , , , , , ,
  • Assalamualaikum wbt...Salam Sejahtera






    Annyeonghaseyo~~

    Entah apa angin dedua adik lelaki sofia nih kan...dua-dua tengah kemaruk hip hop style kononnya..yang chibby tuh dah memang la..sebab nak kan topi tajam-tajam tuh pun die minta sofia..siap google trending terkini gaya-gaya hip hop ni..

    Yang peliknya, yang besar nih pun sama..tuh yang tak tau sejak bile tuh..serious dari sekolah..die nih bkn jenis yang suka ikut trending ke fesyen-fesyen..so baju-baju seluar die segalanya mana yang die selesa je..tapi sekarang nih........wahhhh dah pandai heh...

    Chibby nih sama ngan sofia, VIP..so die banyak ikut trending GDragon..tapi si abang die nih tak..banyak ikut macam Jong Kook je..haa nametag belakang baju die tuh pun nama Jong Kook...

    Sukahati lah korang..janji tak tersasar dari hukum sudahhhh...




















    0 comments: