Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

Hard To Say..Its A Weird World

  • Monday, July 22, 2013
  • Isteri kepada Suami
  • Labels: , , , ,
  • Assalamualaikum wbt...Salam Sejahtera...






    Annyeonghaseyo~~ Happy Monday...wish you all a super great monday ea.. ^_^

    Hurmmm..sofia tak tahulah nak describe macam mana apa yang sofia rasakan sekarang ni...cuma, apabila makin dilihat dengan pandangan 360 darjah ni..sofia rasa..hurmm kenapa jadi macam ni..kat mana silapnya...kat mana puncanya..dan mungkin kalau kita tahu puncanya, dan apabila jadinya pada kita sendiri..apa yang kita akan buat?

    Dengan keadaan dunia yang macam ni sekarang..haha lagi emosi sensitive lepas tengok drama Love Rain...ohhh cite tuh memang buat sofia rasa, hishh nak kata salah pun bile kite tau punca tak juga jadi salahnya..nak kata tak salah, tapi akibatnya nampak salah...arghhh!! 

    Dunia ni makin pelik sofia rasa...kadang-kadang, bila nak bercakap, takutnya kalau kite tak tau hal sebenar..sekali bile kite tau, buat kite rasa kite pelu tarik balik apa yang kita cakap....huhu...

    Its a weird world and I know it
    Its a weird world and it wont slow down
    Its a weid world no matter how you roll it..

    But...

    There's a way..just stand up and fight it
    There's a way..for you to decide it..
    Never give up, dont let it wear out your love

    As long we have Allah..insya-allah, we can face it..berserah lah hanya pada Allah..kerana Dia lebih Mengetahui segalanya...

    Ya Allah, aku mohon perlindungan kepada Mu..lindungilah aku dan keluargaku dari segala bentuk mala petaka dan bencana..




























    2 comments:

    zarena heeney said...

    betul tu
    kgd2 tu realiti tak seindah apa yg kita fikirkan

    Lyn Yusoff said...

    ape yg berlaku ada sbbnya
    Allah telah merencanakan sesuatu..