Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

Be Careful

  • Monday, June 17, 2013
  • Isteri kepada Suami
  • Labels: , , , , ,
  • Assalamualaikum wbt...Salam Sejahtera...






    Annyeonghaseyo~~

    Weekend sofia balik Muar..sampai je Jumaat tuh tengok keadaan Muar dah macam penuh kabus..dari melaka lagi sebenarnya sofia perasan apesal macam tak clear je..macam ada kabus..tapi rasa bahangnya...fuhhh...

    Sah! malam tuh dalam berita pun dah announce jerebu...Muar, Melaka antara yang teruk..huhu..memang bahang saangat2...sofia pulak Jumaat malam tuh dah terus cari ubat stanby sebab tekak dah mula perit...macam dah nak kena selsema dengan batuk...huhu

    Sofia memang senang kena selsema, batuk ha pastu tonsil...dah cukup 3 tuh..asthma pun boleh jengah...jadi selalunya sofia dah boleh agak macam nak mula kena sakit tekak..ha tuh permulaan..baiklah lah standby siap-siap apa yang patut sebelum melarat...

    Sofia pernah biarkan je..sampai satu tahap sofia punya sakit tekak tuh buat sofia susah nak nafas...rupenya dah bengkak besar sangat kat tekak tuh...haha tuh yang buat sofia serik gileeeee....

    So, sofia rasa sekarang punya cuaca memang tengah tak elok..even area KL sekali pun..baik korang semua pakai mask..tuh yang terbaik...udara macam ni memang tak elok sesangat...cousin sofia dah sorang kena sakit mata ngan sakit tekak sebab naik motor tengah keadaan macam ni...

    Jaga kesihatan key... ^_^