Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

Zaman Sekolah Rendah

  • Wednesday, December 19, 2012
  • Isteri kepada Suami
  • Labels: , , ,
  • Assalamualaikum wbt..Salam Sejahtera...






    First time jumpa balik susu nih..dulu time sekolah rendah, abah belikan susu nih setiap hari..tapi tak tahu kenapa lepas tuh dah tak keluar lagi..nih sekarang ade balik..jumpa pun kat Putrajaya... :)














    2 comments:

    Mr. J said...

    Hai awak , ingatkan dah xada lagi susu nih.. apa khabar sekarang.

    Mr.J

    Isteri kepada Suami said...

    mr.j : kannn..sofia pun terkejut jumpa balik susu nih..hehe