Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

Bila Nak Hilang?

  • Friday, October 19, 2012
  • Isteri kepada Suami
  • Labels: , , ,
  • Assalamualaikum wbt...Salam Sejahtera...





    Picture credited to mr google..haha tapi apa yang ditunjuk tuh sofia memang sedang mengalaminya...huh! sakit betul...even 1 je pun..bantut lah juga selera makan..nak gosok gigi pun penuh dengan lemah lembut gemalai sebab takut kuat sangat kene kat ulser tuh...sakitttttt...masa mula-mula kene perghhh banyak kali la juga meraung dalam bilik air tuh..

    Act sofia bukan jenis yang senang kena ulser kat mulut..tapi, yang sofia perasan la..bile kurang je minum air masak..hah nih la padahnya...sofia rasa, weekend lepas, memang asyik bantai minum air manis..sikit giler ar masak ke silap-silap macam tak ada amik je...tuh pagi Isnin boleh terus timbul nih ha...

    Dulu suami sofia yang kerap kena ulser nih...sofia memang tak lah melainkan tekak jelah selalu..

    Sekarang nih..sofia pastikan 3L air masak sofia minum..punyelah tak mau sakit nih...sakittttt~

    Tapi ramai kawan office suggest suh letak garam...woooooo~~ tak mau lah..biarlah sakit macam nih dari sakit yang melampau...sofia memang tak sanggup...makan masa pun makan masa la...dari sakit yang macam ape...sofia tak sanggup...

    Ke korang ada solution yang lebih bagus maknanya tanpa sikit pun rasa sakit...ada tak?















    4 comments:

    Lyn Yusoff said...

    kumur2 dgn air garam lah..
    kurang pedih skit dari bubuh garam..
    tak pun cari ubat tuk ulser kat guardian.. tapi lupa namanyer pulak..
    dia berasaskan biji tembikai.. famous ubat tu.. its work!!

    Bie said...

    aah kalau kurang minum air masak memang gini kan..
    cepat sembuh ye kak ;)

    Zie Madini said...

    sakit tu bila nak makan. x suka bila kena ulser.

    Isteri kepada Suami said...

    lynn: huhu kak, sofia makan bnde2 masin pn dh terkenyit2 mata ni ha...haha...sofia tnye dh kt guardian...hehe thx kak..

    bie: tq :) tuh la..mmg kne byk minum air masak

    zie: tau xpe..mmg seksa habissss...pasnih dh serik..ari2 skg kne make sure minum air masak bebanyak