Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

Kembalinya Tanpa Dipinta

  • Thursday, September 20, 2012
  • Isteri kepada Suami
  • Labels: , , ,
  • Assalamualaikum wbt..Salam Sejahtera




    Haha..tajuk tak boleh blah..bukan main..tapi betul la..sape minta sakit kan? Yang kembali tuh sofia punya demam+selsema+batuk+sakit tekak..ha tuh dah dapat pakej..sofia punya asthma joined sekali la..tuh yang kalah tuh...terpaksa juga ke klinik amik ubat..

    Disebabkan malam sebelum tuh sofia memang tak dapat nak tido langsung pasal selsema + sakit tekak nih punya pasal..doctor tuh kasik ubat yang paling ngantuk punye..haha..memang kong abis lepas telan ubat..ade dalam 5 jam juga sofia tido lepas makan ubat..kaw giler ubat tuh...

    Alhamdulillah...arinih sofia masuk kerja balik setelah semalam ber'MC'..tapi tinggal selsema and batuk je..sakit tekak dah hilang..tuh yang paling penting..sofia memang pantang sikit ngan sakit tekak..kalah abis..sofia senang kena tonsil..lepas makan ubat..sofia dah boleh telan makanan dah..huh..tuh paling lega..kalo tak memang tak boleh nak telan langsung...

    Sofia rasa demam ni, pasal cuaca sekarang kot..sekarang sofia tengok macam jerebu teruk je..ari Isnin aritu sofia ade post kan picture kat twitter gambar pemandangan..memang kabus abis..tuh tengah hari tuh..memang kabus betul..tapi yang peliknya tak de pulak ura-ura pasal jerebu nih..hurmmm~










    5 comments:

    Lyn Yusoff said...

    get well soon dik

    Isteri kepada Suami said...

    lyn: tq kak lyn :)

    Herma Julianny said...

    cepat2 sembuh ya..=)

    Isteri kepada Suami said...

    Herma: tqtq :)

    Crew Fathi said...

    moga cepat sembuh juga.. ^_^ skrg semua org mudah demam kan.. emmm