Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

Selera Minggu Ini

  • Thursday, August 30, 2012
  • Isteri kepada Suami
  • Labels: , , , ,
  • Assalamualaikum wbt..Salam Sejahtera...





    Seminggu makan rendang ayam, kari, daging-daging ke kambing bagai...minggu ni tekak sofia kenyang gile nak makan jenis-jenis tuh lagi..serious kenyang..nih sekarang rasa nak makan soup je..tak pun tom yam seafood...tak pun pape la janji bukan yang berasaskan bahan-bahan tadi tuh..

    Jadi, aritu bile beli bahan-bahan makanan...sofia amik seafood macam udang ngan sotong...niat dihati semuanya memang sofia nak steam kan je...nak goreng-goreng nih...ermmmm tak lagi la...

    Jadi dinner untuk sofia ngan syaza Isnin sampai lah ke Rabu insya-allah segalanya steam-steam...Khamis dah balik Muar..so, dinner kat Muar...ohhh arap-arap ibu buat Mee Hun soup je nanti...






    0 comments: