Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

Bila Rindu..Terkenangmu Sayang..Terasa Sayu..

  • Tuesday, July 17, 2012
  • Isteri kepada Suami
  • Labels: , , , , , ,
  • Assalamualaikum wbt..Salam Sejahtera...



    Sejak akhir-akhir nih kan, sofia asyik la terdengar lagu Ruffedge nih..padahal lagu nih dah berzaman dah..kalau tak silap sofia, lagu femes time sofia kat Matrik..hehe sure ingat time matrik lagu nih..sebab lagu nih suami sofia dulu asyik nyanyi..pastu bile ade kat radio nanti, die dedicate untuk sofia..

    Tapi...bila sekarang nih dengar balik lagu nih..hati sofia sedih sangat..sayu sangat..hidup sofia penuh dengan kenangan bersama suami sofia..pergi sana pergi sini..toleh sana toleh sini..pasti ada je yang ingatkan sofia pada suami sofia..setiap saat ade je kenangan yang terngiang2...kadang-kadang sofia pun tak tahu sofia berada pada waktu bila..




    dikeheningan malam, termenungku berseorang tak lena mata dipejam terdengar suara terngiang suara merdu yg di sayang bagai kau didepan mata ku capai tapi tak kena sukarnya memendam rasa ingin ku luahkan kata


    Sofia sentiasa termenung apabila hati nih rasa sayu sangat..rasa nak sangat jumpa suami sofia..macam lirik lagu tuh..memang susah betul bila kita pendam rasa nih...nak luah pun tak tahu macam mana harus diluahkan..sebab, hanya suami sofia yang tahu rasanya..dan luahan itu hanya untuk suami sofia..tapi bila ianya tiada di depan mata..rasa itu harus dipendam...beratnya ya Allah....


    jauh angan ku lena,ku rasa kita bersama,kau bawaku ke sana ke alam kisah yg lama,kenangan di dlm jiwa.. bila tersedar semula,disisiku kau tiada sukarnya ku pendam rasa,ingin ku luahkan semua oo...


    Setiap hari sofia membilang..menghitung detik-detik sofia sendirian tanpa ditemani abang...menantikan bilakah saatnya..bilakah masanya yang dinantikan akan tiba...sofia tak tahu...sofia harus bersedia sentiasa..agar pada bila-bila masa..tiba masanya...sofia dijemput dalam keadaan yang sedia...tapi hati ni terlalu rindu kepada Mohd Syukri..kadang-kadang, seperti rasa tak sanggup menanti..tak sanggup membuat persediaan yang rapi kerana kerinduan ini memaksa untuk pergi juga menemuinya..tapi dalam masa yang sama, sofia mempunyai akal yang harus difikirkan secara mendalam untuk segala yang telah terjadi dan akan terjadi...walaupun kita tidak dapat menjangka saatnya, jadi haruslah sofia sentiasa berada dalam keadaan sedia..


    Sofia berharap, apabila tiba saatnya, sofia akan dijemput oleh Yang Maha Agung dalam keadaan yang husnul khotimah..dan agar itulah merupakan saat dan detik yang paling bahagia buat sofia dan Mohd Syukri...


    Insya-allah abang, kita pasti bertemu dan bersama kembali..


    Full lirik lagu Bila Rindu nyanyian Ruffedge, korang boleh tengok kat sini




    0 comments: