Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

Bertemu Di Syurga

  • Monday, July 2, 2012
  • Isteri kepada Suami
  • Labels: , , , ,
  • Assalamualaikum wbt..Salam Sejahtera...





    Happy Monday! happy ke bile Isnin nih? hehe..sure la ade yang tak ada yang suka kan..dan untuk sofia pulak samanya..isnin ke jumaat ke..bila bukan minggu balik Muar..sama je rasa die..


    Korang ada dengar lagu baru Stephen rahman tu tak? kalau tak silap sofia album baru die lagu-lagu melayu..not bad la die nyanyi..sebutan melayu..boleh diterima la..tak terlalu kekok sangat..




    Sofia minat ada satu lagu die..Bertemu Di Syurga..lirik die...memang menyentuh sangat hati sofia..sofia rindu sangat sangat pada suami sofia..


    Time malam yang genap setahun tuh, sofia mimpikan suami sofia..ya Allah, memang sofia bersyukur sangat..sekurang-kurangnya ianya dapat mengubat rindu sofia yang teramat sangat ni..sofia bersyukur sangat-sangat..sofia mimpikan die bawa sofia jalan-jalan, pergi makan..dan gurauan die sama macam masa die ada dengan sofia..esoknya pun sama, sofia mimpikan suami sofia..kali ni die mimpi die pesan sofia..


    Ya Allah, terima kasih ya Allah..hanya Engkau sahaja yang tahu bagaimana rindunya hambaMU ini kepada suaminya..


    .."Ku Bawa Cintaku Sampai Syurga..Sampai Selama-Lamanya..Ku Nanti Dirimu Dalam Rindu..Kasih..Cinta Terbit Di Azali..Kekalnya Abadi"..


    Nak dengar lagu tu? click sini..memang sedap lagu tuh..