Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

Lack Of Time

  • Wednesday, April 4, 2012
  • Isteri kepada Suami
  • Labels: , , ,
  • Assalamualaikum wbt..Salam Sejahtera...





    Baru regang-regangkan badan..nih dah rasa bengkok balik dah..
    Tuhla lumrah kite yang bekerja nih..bila ingat-ingat balik..dulu bukan main lagi nak sangat waktu kerja..hah sekarang nih, rasa nak patah balik zaman belajar je..tapi seriously!! zaman belajar adalah zaman yang paling super seronok..nak-nak sebab time tuh suami sofia sentiasa ada dengan sofia..sentiasa bagi semangat untuk sofia ngadap juga projek-projek semester..
    Masa tetap berjalan kan...tuh la realitinya..


    Dan sekarang nih..memang sofia tengah teramat busy..banyak sangat nak masuk dalam kepala nih...
    Kadang-kadang bila penat sangat, memang sofia nak sangat berbual dengan suami sofia..dari dulu lagi, bila stress ke penat..setiap kali balik keje..setiap kali waktu rest..mesti akan call suami sofia..berbual dengan die..cukup dengan berbual tuh je pun dah bantu sofia kurangkan rasa apa yang sofia rasa sepanjang di pejabat...


    Di saat rasa bahagia yang teramat sangat...



    Walau sekarang ni sofia rasa busy gile..tapi, hati sofia tak pernah berhenti pun merinduinya...
    Lagi la bila tengok episod semalam cerita 3 Janji tuh..dahla tajuk die lebih kurang ada kaitan dengan sofia n suami pasal 3S..dah ni jalan cerita die yang awal-awal nih pun lebih kurang jugak dengan jalan cerita sofia ngan suami..
    Cerita tuh buat air mata nih susah sangat nak berhenti dari terus mengalir..


    Ya Allah, hambaMU ini mohon kekuatan dari MU ya Allah...berikanlah hambaMU ini kekuatan menghadapi dugaanMU ya Allah..
    Ya Allah, berikanlah kebahagiaan yang sebenar-benar kebahagian kepada suamiku Mohd Syukri Bin Hj Ahmad..sayangilah suamiku melebihi daripada aku dan ahli keluarganya menyayanginya Ya Allah...




    Al-Fatihah buat suamiku, Mohd Syukri Bin Hj Ahmad..

    0 comments: