Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

Johara Era

  • Tuesday, March 27, 2012
  • Isteri kepada Suami
  • Labels: , , ,
  • Assalamualaikum wbt..



    Wahh..sekarang nih banyak betul tempat nak tunjuk bakat-bakat terpendam rakyat Malaysia..dari yang di depan tv sampailah yang tak depan tv..bertuah betul bagi mereka yang mempunyai bakat-bakat tambahan nih..pilih je mana yang suka untuk exposed kan bakat korang...

    Sofia punya bakat terlebih..hurmm..tengok cerita jela..tuh je yang sofia paling suka buat setakat nih..hehe

    Berbalik kepada realiti program nih kan..ada satu program yang akan mencungkil bakat-bakat terpendam nih..mudah + pantas..tak payah nak ke tempat audition ape..dengan hanya perlu buat panggilan secara live ke radio Era Fm...


    Sekarang nih, dah ada pun senarai yang akan membuat persembahan terakhir mereka..

    Jadi, mana satu yang pada korang yang layak menang dalam pertandingan nih? Sape yang korang pilih? Sape yang pada korang layak menang?

    Jom tengok bakat Johara - Johara Pagi Era

    0 comments: