Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

Terima Kasih Semua!!

  • Wednesday, June 22, 2011
  • Isteri kepada Suami
  • Labels: , ,
  • To Facebook reader, please click View Original Post, thank you :)


    Lepas abis siap majlis umah sofia, sibuk kemas-kemas umah la pulak...pheww..super penat taw....byak nk kene rombak...nak kene kemas....

    Nasib la gap antara umah sofia ngan umah hubby selang seminggu...so, ade la masa nak kemas-kemas umah..tak la tergesa-gesa sangat..dah abis kemas umah sofia, lepas tuh kemas umah hubby pulak...

    Memang pengalaman la...tak penah sofia ngadap periuk besar mcm tuh nak kene basuh...hahaha...mule-mule terase jam jugak mcm mana nak basuh nih? banyak pulak tuh...tapi alhamdulillah...skit-skit lama-lama siap....tuh pun abg ipar hubby ade jugak tolong basuh....kalo tidak, ntah, pukul bape dapat siap tuh...


    Dah abis berkemas semua, masa untuk bukak hadiah ngan barang-barang hantaran...masa bukak hadiah nih pun ada video eahhh...sebab tuh korang tengok sofia pakai tudung...well, dah jadi isteri nih...kene la ikut kata, dh disuruh pakai ye kite pakai la...

    Ha, yang gambar lori tuh, barang hantaran chocolate..isinya kami makan ramai-ramai..tapi bekasnye, Chibby la sambar...


    Act, zaman abah ibu sofia kawin dlu pun..bukak-bukak hadiah nih memang siap ade videographer yang amik...memang meleceh la kan....setiap satu hadiah, before and selepas bukak kene pose...memang jenuh...


    Ha, nih hadiah dari kaklong shami...super kemas n nice ribbon die buat...

    Apa pun, terima kasih banyak kepada semua yang telah memberi hadiah..memang cukup untuk rumah tangga sofia nih...siap ade alatan untuk buat choc..memang seronok...

    TQ! TQ!

    0 comments: