Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

Angle Mane?

  • Wednesday, March 23, 2011
  • Isteri kepada Suami
  • Labels: ,
  • To Facebook reader, please click View Original Post, thank you :)


    Baru nih la sofia dapat nak nak tengok apa lah yang jadi kat dunia lain..kalo tak before nih..mak aihh...menimbun macam-macam kene buat..tuh kene setle..nih kene siapkan..

    Baru sofia tahu yang sekarang nih Irma dah pakai tudung..alhamdulillah~~

    Manis muke die bile bertudung kan....


    Paling best....semalam, tengah diskusi-diskusi kat pejabat..isu penting nih..tetibe ada yang cakap..

    "Kejap..kejap...bila saya tengok dari sisi sini kan, saya tengok muka sofia ada macam rupe awek nabil lepas die pakai tudung tuh..."

    Hah? tang mana pulak tuh ekkk...saje je nak kasik muka sofia merah..pastuh nak gelakkan orang lah tuh...ingat nak cakap, sofia makin bulat...nasib baik tak..sebab sofia dah mula stress bile orang tegur sofia makin bulat...

    Mana taknye...majlis bulan 6..baju semua dah siap...orang pulak makin cakap makin bulat...sape tak stress kannn???

    Tapi yang bestnye....kire tuan nih update la jugak isu-isu artis terkini..hihi

    1 comments:

    Redbloodsnow said...

    lawa kan dia bertudung. syukur alhamdulillah dia dh bhijrah ke arah yg lebih better :)