Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

Tinggal Sorang Kat Office

  • Thursday, September 9, 2010
  • Isteri kepada Suami
  • To Facebook Reader, please click VIEW ORIGINAL POST, thank you :D

    Wahhh...Rabu tengah hari...lenyap dah semua orang...masing-masing berdesup hilang dah...yerla...semua nak balik kampung...sape lah nak duduk lame-lame kat office nih..dahlah menghitung mase jer nak raye...sofia jerlah yang setia kat office nih tunggu sampai betul-betul dekat raye baru balik...


    Eahh...sofia bukan nak elak buat keje umah tak nak cuti...tapi sofia semata-mata sebab nak simpan cuti...cuti sofia banyak nak gune terutama bile mak ayah sofia pegi haji nanti...nak menjaga 3 orang adik kat Muar...sofia pulak kat Pontian..huhu...sofia tak tau lah macam mana nanti tuh...

    Haaa....nih kan picture lame...memandangkan nih dah last pose...sofia teringat yang sofia dah start kene jogging..sebab...kadar kolestrol sofia dah tinggi sangat...sampai dah kat mata dah...patutlah rase lemah je...hahaha...

    Doc cakap takde ubat untuk hilangkan kolestrol melainkan jogging...

    So...ape lagi..kenelah berjogging pas raye nih...malasnye~~~~

    1 comments: