Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

Selamat Dah Dia Nih

  • Tuesday, September 14, 2010
  • Isteri kepada Suami
  • Labels: , , ,
  • To Facebook Reader, jomla klik View Original Post..terima kaseh :))

    Pehhh...orang lain sibuk beraya...tak pun dah ade yang dah start keje ari Isnin semalam...tapi ade jugak yang nak buat majlis kahwin ke tunang time weekdays ekk...Bak buat macam mana...dah tuh pilihan diorang...sape yang free...pegi jelahhh...


    Ha...jangan tak tau..tapi sofia rase semua dah tau...yang diorang nih dah selamat bertunang pun...dah jadik separuh hak dah En Norman nih...siap ade pelamin lagi majlis tunang diorang nih taw....meriahhhhh jugak lah majlis diorang nih...

    Malas nak citer lagi pasal diorang...cume arap kekal lah pilihan Norman kali nih...








    p/s : kalo korang ingat...setiap pilihan Norman mesti ade kontroversi...termasuk time die kahwin dengan Abby dulu...diorang kahwin senyap-senyap...yang nih pulak...kes khalwat...jangan nasib Memey nih sebijik cam Abby sudah lah....

    1 comments:

    Kaseh NazLieza said...

    jgnlah cerita lama berulang kembali...