Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

Kata Puasa Boleh Kurus..Nih Ape Kes Shamsul Yusof..

  • Thursday, September 2, 2010
  • Isteri kepada Suami
  • Labels: , ,
  • To Facebook Reader, please click VIEW ORIGINAL POST, thank you :D


    Sofia tak pasti nih pic time bile diambil..tapi sofia yakin picture nih sure pas berlakon punye la...tengok kat leher bersimbol-simbol pulak...tapi tuh bukan topiknyaaaa...

    Ape yang sofia nak share nih..sofia baru perasan kat picture nih...muke Shamsul ada sedikit berisi kot banding dulu...ke mata nih yang dah 'kero'..atau korang semua nampak sama je rupe die...

    Hurmm..ape pun..kalo betul lah Shamsul nih makin berisi...sure hati nyer makin senang lah tuh ekkk...

    Semoga memang die makin bahagia hendaknye lah...lepas ape yang dah jadi dulu tuh kannn..semoga Shamsul kini berada dalam dunia kebahagiaan ekkk...

    2 comments:

    Pekerja Kontrak said...

    biar lah mamat sombong ni... entah apa filem di buatnya... kalau tak ayah die mungkin xdpt mamat ni belakon...

    Kaseh NazLieza said...

    pengaruh rmbut dye jg nih...