Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

Waahhh...Waheeda Punya Anjakan Paradigma!!

  • Tuesday, August 24, 2010
  • Isteri kepada Suami
  • Labels: , , , ,
  • To Facebook Reader, please click VIEW ORIGINAL POST, thank you :D


    Haha...sofia rase lama dah tak buat entry gosip menggisip nih ek...wahahha...bukan tak nak buat..tapi entahlah...cam tak tergerak dah hati nih sofia nak share citer pasal celebrity kiter..

    Tapi kannn....nih lain...lepas sofia baca ngan google picture nyer...memang telah menarik balik rase nak buat entry pasal celebrity kiter nih...

    Haaa..kalo korang nak tau..tuh gambar isteri baru Akhil Hayy..sape lagi kalo bukan Waheeda yang famous dengan lagu Wassini dulu...Sejak diorang kahwin nih...nih lah pertama kali Waheeda muncul...fuhhh...memang dah berubah dah waheeda nih...tak pelah..nih satu perubahan yang bagus...

    Ape pun...selagi ianya positif..ape yang celebrity tanah air kite buat..semua peminat tetap akan sokong...

    All the best buat Waheeda ngan Akhil Hayy...nanti anak-anak diornag mesti dah pakai tudung sarung tuh kecik-kecik..sure comel kannn...

    4 comments:

    Kaseh NazLieza said...

    semoga yg baik itu bkekalan..

    gmr14 said...

    要原这世 界拥有 好的切爱所 暖为 关怀以 快乐..
    lol
    did u get it?!!.. if no.. me 2 ;)
    getten here to visit u again.. & say hello0 wold.. have a great day..
    $αιαm..

    HOn3YB33 said...

    yup..semoga yang baik itu berkekalan...aminnn

    Redbloodsnow said...

    thumbs up kat waheeda :)