Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

Si Kembar Haji Jamaludin!!

  • Thursday, August 19, 2010
  • Isteri kepada Suami
  • Labels: , ,
  • To Facebook Reader, please click VIEW ORIGINAL POST, thank you :D


    Yer...sekarang abah pun dah setuju mengatakan mereka ini adalah pasangan kembar yang telah terpisah kelahirannya..haha..sape lagi kalo bukan adik-adik ku 2 orang yang akhir nih..Iqa ngan Chibby..yerrr,, si kembar!!


    Time baik...baiiikkkk sangat!!! tapi time memasing tak puas hati..nak bergaduh jer..pergh!!! macam nak terbalik umah budak 2 orang nih keje kan..padahal si Iqa tuh dah sekolah menengah..tinggal si Chibby jer yang sekolah rendah...


    Bile Chibby balik dari umah, bile die carik Iqa takde..mesti die tanye sape-sape yang kat umah...Iqa mane?? abis semua orang die tanye...Iqa plak..mengaku jugak..bile Chibby takde..die rase sunyi..

    See....memang dah macam kembar kannnn....



    Sofia tak boleh tahan bile si Chibby nih suke dengki kat Iqa..tengah Iqa tuh syok-syok buat keje umah...Chibby lalu belakang Iqa..die main tarik jer rambut orang tuh...mane tak penyudahnye berlari 1 umah budak 2 orang nih...

    Time diorang baik..azirah cakap, budak 2 orang nih selalu malam2 duk dalam bilik..citer hal-hal yang berlaku kat sekolah..

    Paling best kalo tengok Chibby pakai tudung...wahahah...sebijik rupe Iqa...tuh memang seyes betul punye...

    Tapi bile tanye kat die 2 orang nih..rupe same ke..kembar ke..dua2 akan serentak cakap...heeeeeeeee....geli je!!!

    2 comments:

    zey said...

    haha!!! lawak2!
    dorg mmg kembar pon,
    kembar len hari...
    haha! chib2..~

    Live. Love. Laugh. said...

    chomel je 2 orang nih. adik2 saya dah besar, jadi dah tak duduk skali...huhuh

    p/s : salam perkenalan ye sofia.