Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

Huish..Ada Pencopet!!

  • Friday, August 20, 2010
  • Isteri kepada Suami
  • Labels: , ,
  • To Facebook Reader, please click VIEW ORIGINAL POST, thank you :D


    Patutlah kiter carik takde...rupenyer dah kene rembat...heeee...mengader betul...taulah cantik kan...hahahaha...main rembat-rebat jer...sukati die jer nak rembat ekkkk!!!


    Sebenarnye tuh t-shirt kakom yang sofia dapat..tapi si Haziq nih plak rembat...alasan die nih bukan t-shirt pompuan laaa...mane boleh pakai..kena bagi orang laki jer pakai...

    Tak boleh balh tul alasan die...main sambar jer plak tuh..

    Sebenarnye, sofia tak kisah pun...nama pun adik-beradik..kalo sekadar t-shirt tuh...share2 laki pompuan pun kitorang tak kisah..asal jangan tang yang dalam2 pun korang nak main sambar jugak tuh...plzz la...euuwwww...

    Psssttt...tapi kan...ade jugak taw yang jenis tak kisah..segala jenis pakaian yang dalam ke luar..semua main share2..maybe pada die..sharing is caring kot...hahhaha

    1 comments:

    syazana said...

    Erk..ada ke yang share pakaian dalam..? =p