Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

Bile Dah Kena Jangkitan Penyakit..Ginilah Ghupernye..

  • Friday, August 20, 2010
  • Isteri kepada Suami
  • Labels: , ,
  • To Facebook Reader, please click VIEW ORIGINAL POST, thank you :D


    Orang berjalan..die nak ikut berjalan..tapi bile dah sampai kat destinasinye..malas pulak nak berjalan...ape kes nihhhhh!!!

    Beriye die nak ikut sofia ngan Mr Syuk kuar petang tuh..tapi lepas tuh..bile sofia singgah wetex..die boleh plak nak duduk dalam troli tuh..penat la plak nak jalan...

    Kalo sofia memang tak layan lahh....Time nih pun Mr Syuk jer yang lain ngade-ngade si Chibby nih...


    Perghhh!!! muke bangga plak tuh...tak segan langsung die ek dah besar-besar duduk dalam troli lagi..

    Nih nasib baik die tak miinta dukung...kalo tak..tahun lepas..bile pegi bazaar ramadhan..die tak larat nak jalan..Mr Syuk jugaklah yang rajin nak mendukung budak nih...heeee....mengadernye aiiii...








    Yeayyy...arinih balik muar...buka kat umah!!! jumpe dua si bongsu nih..hehehe

    4 comments:

    zey said...

    isyhh...chibby, muka mls tul!
    xyah la lyan dia...

    ckp kat dia,
    faris pon puasa gak, kuat je...
    haha!!!

    Kaseh NazLieza said...

    chibby nk manja2 la tuh..

    PutRee SeJiNjaNg said...

    ala yunk dia nak manja2 tu..hehheh

    HOn3YB33 said...

    ahaha...nak manja2 dgn mr syukri lar tuhh...:)