Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

Pegh!! Bingai Seyh Yang Handal Nih!!!

  • Saturday, July 31, 2010
  • Isteri kepada Suami
  • Labels: , ,
  • To Facebook Reader, please clik VIEW ORIGINAL POST, thank you :)


    Arituh kat muar ade buat karnival taw...sakitnyeeee hati sofia tengok management diorang nih....mmang betul la nak buat karnival tuh...tapi dah nama karnival...korang patut pun pikir jugak pasal parking kete...nih tak....semuanye cam haram tunggang langgang...


    Dahla lorong nak ke tempat parking nih kecik...orang siap parking kiri kanan...pastuh...yang paling syoookkk lagi....orang yang nak kuar dan nak masuk semua lalu lorong nih....ade patut ke macam tuh??


    Mane tak sakit kannnn....camnih la yang buat orang malas nak datang karnival....patutnye..sorang jaga la kat depan time nak masuk lorong nih....bagitau sini untuk kuar je ke..masuk je ke...kan senang..tak lah semua bantai masuk lorong kecik nih...tak nak letak orag jaga pun kalo letak penanda pun bagus..nih tak...haram 1 pun takde!! huh!! benci tul!!

    1 comments:

    Kaseh NazLieza said...

    penganjur event kena peka dgn parking ok..