Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

Macam Tak Berbaloi Lah...

  • Tuesday, July 6, 2010
  • Isteri kepada Suami
  • Labels: , ,
  • To Facebook Reader, please click VIEW ORIGINAL POST, thank you :D

    Ha....sofia sekarang dah dikenakan syarat lah tang pakai-pakai eyeshadow nih kalo pegi keje...huhu...

    Nih semua gara-gara ari Ahad minggu lepas, kan kitorang jenjalan kat JB..ade lah sorang cashier nih..tegur cara sofia pakai eyeshadow...tup-tup pastuh Mr Syukri cakap...pasnih tak payah lah pakai warne-warne terang kalo pegi keje je....huhu....pulak daaahhh!!!


    So...time-time tuh jugak lah sofia pegi carik lagi eyeshadow baru...kali nih yang setnye lebih kepada warne-warne natural...

    Tapi...kan..bile pakai warne yang natural nih..sofia rase muke nih nampak pucat lah...huhuhu...

    Tu yang rase tak berbaloi jer pakai yang baru nih...

    3 comments:

    Kaseh NazLieza said...

    adik..klu kne dgn gayanya nmpak lbh cntik n elegent taw dear..

    Stilla said...

    a'ah kan..tila prefer make up kaler terang2 if nak bermakeup..kalau guna kaler natural nampak cam pucat je...=)

    syazana said...

    Dear,bergantung dengan kulit kita gak.kadang2 memang kena pakai yang terang supaya muka kita tak nampak pucat sangat.Tapi kalau sya yang pakai warna neutral memang mata jadi lebih sepet dr biasa..hehehe