Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

Lelaki...Bile Dah Bosan...Nih La Die Jadinye!!

  • Wednesday, July 14, 2010
  • Isteri kepada Suami
  • Labels: , , ,
  • To Facebook Reader, please click VIEW ORIGINAL POST, thank you :D


    Opppsss....memang betul...tapi kecuali abah sofia...die kalo bab-bab masuk shopping complex...shopping...memang hilang segala sakit badan kaki die weyh....ade je tempat die hilang taw...

    Setiap kali pegi shopping...abah lah paling susah nak kesan..kalo orang lain...ibu bapa buat announcement anak hilang kan kat supermarket...tapi untuk sofia tak...kitorang yang terpakse buat announce nak carik abah...ahhaha..tuh kalo dah tahap tak larat nak mencari die lagi lah...


    Haziq ngan Chibby lah...die 2 orang nih paling nyampah ikut kitorang yang pompuan pegi belanje...die cakap leceh sangat...nih nasib lah nak kena carik kain baju raye diorang...kalo tak..sofia yakin gile...dedua nih dah ghaib pegi jalan tempat lain...


    Haziq muke makin stress bile dah masuk 2 jam kat astana moda nih...ibu masih tak setle...hahaha..




    Kalo kate Haziq nih abang sofia...koranng caye tak ek??

    0 comments: