Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

Dalam Proses Menurunkannya...Seksa Juga..Bile Ternak..Laju Jer!!

  • Tuesday, July 13, 2010
  • Isteri kepada Suami
  • Labels: , , ,
  • To Facebook Reader, please click VIEW ORIGINAL POST, thank you :D


    Gile kental sekarang nih...kena juga gigih hapuskannya...ingatkan tak kena jadi penternak..tapi terkena juga...cissss...knapelah die nak sangat duduk kat badan sofia nih.....

    Gara-gara mengentalkan diri nak hapuskan die...sofia harus mengurangkan makan...

    Sekarang nih...lunch..sofia rajin masak...balik tengah hari..sofia gagahkan diri juga ke dapur taw...memikirkan kalo dah kahwin nanti...kena jugak ke dapur weyh...

    Tapi...bile untuk sorang jer makan...amik...tuh satu jer lauk sofia...



    Ha.....nih lah nama penghapus lemak...sekarang nih..kalo sofia lapar tengah hari...lunch sofia makan roti jer...

    Tapi tekak nih tetibe rase nak yang berlemak..ha..tuh makan ngan soup tuh...nyum nyum....rase cam kat pizza nyer soup lagi taw...


    Kalo dah kahwin macamnih lah gaya sofia masak..hahahha....sofia yakin...sofia ngan Mr Syuk sure boleh kasik hapus itu semua lemak-lemak dalam badan...

    2 comments:

    mrs.ecam said...

    kih3...yeke...aku nk tngk nnti lps kawin ko ternak lemak ke hapuskn lemak...tp best la umh dkt ngan opis...lunch hour smpt lg blk umh msk...jeles...jeles

    smiley said...

    mrs ecam : hehehe....sure ternak punyer..tapi tang nak hapus tuh..mesti nangis!!

    hehehe...