Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

Bile Rase Ketenangan Jer..Sure Jadik Penternak Balik..

  • Wednesday, July 21, 2010
  • Isteri kepada Suami
  • Labels: , , ,
  • To Facebook Reader, please click VIEW ORIGINAL POST, thank you :D


    Memang heaven giler bile balik tetiap minggu camnih..nih kes kat luar...belum tengok yang kalo kat dalam umah...memang dah tak kire ape dah...orang kiri kanan lalu lalang pun dah tak jeling...

    Giler dasat ghuper sofia..macam orang dah lama tak makan ekkkk


    Sofia kalo tang nih....pergh...memang kalah...telur separuh masak kat Elephant Bean nih memang mantap lah...gile nyummy....

    Orang lain makan nih pepagi...sofia suke makan nih time hi-tea...hahaha..


    Mr Syuk ngan sofia order set yang same..die pun suke makan telur tuh...cume kitorang beza air jer...

    Sofia minum air tea...Mr Syuk minum cuppocino ice...heee...kat luar time nih dah lah tengah hujan..die boleh plak bantai minum ais ekkk...tak paham betul~~


    Air Cuppocino die memang superb arr kannnn...sedap giler...die punye kaw kopi nyer tuh...lepas korang sedut jer air nih seteguk...sepantas kilat gigi korang boleh jadi kuning-kuning choc..seyees...tak tipu weyh....sebab tuh sofia tak mao amik...bukan tak sedap..tapi takut tukar color plak kang...

    1 comments:

    lily lotus said...

    pergh..mmg menggoda jiwa betul :D