Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

Bile Dengar Kes Cerai Nih...Buat Teringat Pada Ayat Michelle Dulu Zaman Sekolah...

  • Sunday, July 18, 2010
  • Isteri kepada Suami
  • Labels: , ,
  • To Facebook Reader, please click VIEW ORIGINAL POST, thank you :D


    Fuh....terkejut jugak bile dengar kes Maya nih..tapi tak pelik la kan..sebab kes diorang lama dah...sejak duduk berasing tuh...kalo tak silap memang dah lama..

    Sabtu baru lah keluar keputusannye kat paper..dah sah lah Maya diceraikan dengan talak satu...

    Tapi masih lagi tak tau kes diorang nih...ape lah masalah ek diorang nih...tengok dulu macam okie jer..

    Bile baca kes Maya nih buat sofia teringat zaman sekolah dulu..sofia ada member nama Michelle..ayah die father church..pastuh..die penah cakap..sebenarnye..kahwin nih..nak dapat zuriat bukanlah objektif utama..tapi..mengeratkan lagi rase sayang antara satu sama lain...lebih kurang macam tuh lah ayat die..tapi bile pikir balik...memang betul la jugak...

    Jangan letakkan 1 jer matlamat bile kahwin nih...

    Huh~~~ takut pulak sofia nak masuk alam rumah tangga nih...

    1 comments:

    zey said...

    suka ayt
    'kahwin bukan utk mendapatkan zuriat semata, tp kahwin utk mengeratkan kasih syg'

    err... kes maya nih, ada org ketiga ke???