Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

Scandal...scandal...It's my scandal...im sorry

  • Saturday, June 5, 2010
  • Isteri kepada Suami
  • Labels: , , , ,
  • To Facebook reader, please click VIEW ORIGINAL POST, thank you :)


    Hoooo......tak sabar sangat nak tengok muke scandal bulan nih...selain dari 12 Jun...yang buat sofia tak sabar sangat tayangnyer film si scandal sofia nih lah....

    Tapi...cam sedih arr jugak sebab sofia tak dapat tengok hari memule die ditayangkan...mau tak sedih...

    Citer nih start tayang 30 jun...kalo tak silap sofia hari selasa...mane sofia nak cekau wayang kat pontian tuh kannnn... :((



    So.....solutionnyer..tunggu lah hari sabtu...Mr syuk cakap nanti die bawa pegi tengok citer nih kat Melaka....

    Wooo...best..best jugak..lama tak tengok movie kat melaka...



    Waaahhh...si Bella nih gambar cam nih pulak...sofia pun nak tiru camnih arr...hehe.....

    :P

    3 comments:

    nUR_rOsALiNdA said...

    Oooo...cerita ni start 30 jun eh..yeay!!! nak tgk jugak~

    Kaseh NazLieza said...

    dh lama xtgk movie..uhuuu

    Redbloodsnow said...

    eeee zie pun x sabooooooo tunggu citer tuh yang. dlm novel best giler kan. aiiliikeee!!! harus zie tgk. pastuh beli dvd ori kesemua muvi twilight saga nih. buat koleksi...

    minat giler katanya...harus seakan gitu..hahaha :P