Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

Kesannya Sampai Sekarang..Huhuhu :((

  • Wednesday, June 23, 2010
  • Isteri kepada Suami
  • Labels: , , ,
  • To Facebook Reader, please click VIEW ORIGINAL POST, thank you :D

    Cuaca pagi kat pontian hari nih...pergh...gile syurga sofia rase..nikmat sesangat...dah lah sekarang nih pun sofia dah kena penyakit asyik nak membuta jer...pantang waktu lapang sikit...selamat lah sofia kannn...tuh yang sofia rase asyik lah rindu kat bantal...hahahha...rindu weyh...sebab mate nih asyik nak terkatup jer...


    Yang sofia perasan....sejak sofia sakit mata dulu...kalo tak silap hujung bulan lepas..ubat die..memang ngantuk...makan jer..pastuh dalam setengah jam sofia dah kiok dah....goodbye dah...lena plak tuh...haha...

    Time sofia sakit mata tuh...bangun pagi..breakfast...pastuh makan ubat...pastuh tertido dah...pastuh bangun tengah hari...makan ubat...tido lagi...pergh...memang tuh jelah keje nyer...tuh sofia rase kesan die sampai lah sekarang nih....asyik lah ngantuk jer...


    Memang arr...ngantuk jer manjang sekarang nih...minum nescafe pun kekadang tak jalan....sofia tak tau lah kenape...atau betul ke tak teori sofia tuh...kalo dulu..sofia senang sangat nak bangun pagi..tapi sekarang x..paling awal dapat bangun pun pukul 6....

    Tak pun kannnn....sebab sekarang nih...sofia makan banyak ek...hehehe....sofia bab-bab makan sekarng nih...memang sedap...nyumbat jer manjang....mane tak badan muke nih semua naik....






    Biler teringatkan tang badan naik nih ek...teringat time-time dah dekat nak tunang...pergh..giler arr ek....tetibe perut sofia mengembung...saiz luar biase....ape lagi...kena xtreme diet lah kan....sekatan makanan dilakukan...nasib baik...sempat...dan pada harinyer..sofia muat nak pakai baju tuh...hehe

    2 comments:

    ai na said...

    hakhak.
    akak body lawa pe..
    x gmok ah.

    a'ai-university

    smiley said...

    aina : huish...memang la tapi ikuran baju dh lari skit..haha