Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

Kena Belajar Lah Kannnnn!!!

  • Thursday, June 17, 2010
  • Isteri kepada Suami
  • Labels: , , ,
  • To Facebook Reader, please click VIEW ORIGINAL POST, thank you :D


    Hah...amik...semalam sofia geram sangat dah...tuh yang kuar entry pasal hipokrit...sofia memang allergic betul ngan manusia yang sikap die macam tuh...tuh yang sofia pun geram bile ade yang suruh berlakon...sebab sofia tak suke...xkan sofia pun nak buat kannnn....

    Hari nih pun same...pagi tadi la...

    Sebab biler teringat...memang sakit sangat ati nih!!!!


    Tapi kan.....tengah hari tadi nih...sofia dapat nasihat tak berbayar...dan sofia rase nasihat tuh sangat bergune untuk sofia ubah sikap sofia menjadi lebih penyabar..

    Untuk jadi penyabar...sofia kena niat selalu...i-allah..sofia akan cuba usahakan!!

    Pastuh..amalkan baca ayat kursi dengan surah alikhlas...ohh tuh sofia tak amalkan...baiklah...sofia akan cube tambah amalan tuh!!

    Dan yang last, kurangkan makan daging merah...amalkan daging putih..cam ikan...huh~~ patutla susah sangat nak maafkan orang...sebab sofia sangat suke makan daging masak merah....haha...baiklah...sofia akan cube elakkan!!



    Huhuhu....susahnye nak jadik penyabar nih kannnn...huhuh

    1 comments:

    Redbloodsnow said...

    haa tuh la kan yang. kene sabarkan diri. kalau tidak......kompom capai parang ngamok nnti kan..hehe :P