Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

Kehabisan!!!!

  • Friday, June 25, 2010
  • Isteri kepada Suami
  • Labels: , , , ,
  • To Facebook Reader, please click VIEW ORIGINAL POST, thank you :D

    Arghhh!!! tidak!!! sumber keperluan telah habis weyh...huhu...patut lah rase lemah jer minggu nih...tak bermaya langsung...mencik!!! dah lah poket pun kering nih....huhuhu...


    Nih keperluan nih...sofia memang amik supplement ari-ari...nak buat macam mana...badan sofia tak bape sihat...makan pun tak tentu hala...yang snack-snack sumbat jer...tapi yang zat-zat takde...tuh lah sebabnye sofia amik supplement nih...penting wooo...bukan as energy je...pun untuk kulit nih...

    Kulit dah menggerutu...kena lah jaga..kang ade makin menimbul mentol-mentol kat muka sofia...huhu...nanti sure sofia jadi stress kalo banyak sangat mentol...dah lah mencacatkan...sakit pulak tuh....huhu :((




    p/s: cepatlah gaji wooo....saya desperate nak beli sumber keperluan saya nih...huhu :((

    2 comments:

    Stilla said...

    samalah kita makan benda tu...tapi tilla nya tak gerak2 lah..huhuh...tak disiplin kan diri mkn tiap2 hari..huhuhu

    smiley said...

    stilla : hehe...sofia mmg saje letak depan mata...senang ingat nak kene makan selalu..hehe