Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

Buat Insan Yang Bergelar Lelaki

  • Friday, June 18, 2010
  • Isteri kepada Suami
  • Labels: , ,
  • To Facebook Reader, please click VIEW ORIGINAL POST, thank you :D


    Yeay!!! arinih nak balik!!! yeay!! yeay!!! macam biase lah..kalo dah ari jumaat...semestinye lah waktu untuk pulang ke kampung halaman...harus sofia biase kan keadaan seperti nih..kalo dah kawin...memang nih kewajipan buat sofia...balik ke pangkuan keluarga setiap minggu....

    Ha...kali nih balik pun ada speacialnye....minggu nih...Fathers Day!!!

    Kali nih sofia balik untuk abah sofia yang terchenta.....Happy Fathers Day abah!!!!

    Walaupun nampak garang...tapi kalo pandai cara dan pujuknye...lembut hati abah nih.....


    Tahun akan datang pulak...sofia akan sambut 2 orang sekali untuk fathers day nih....tak kisah lah even belum ada anak pun..ape salahnyer kannn...



    Nanti dah ada anak, sofia nak gelar ummi..dan Mr Syuk pulak abi...comel ekkk...hehehe...nanti dah jadi nenek...panggil sofia atuk mi plak...wahhhh...dah sama cam sofia panggil nenek sofia sekarang...hahaha....




    H.A.P.P.Y   F.A.T.H.E.R.S   D.A.Y

    4 comments:

    zey said...

    hahahahahaha!!!!
    asal mulut ATUK ABI tu camtuh!
    very the kepohchi nye mlut!
    hahahaha!! [gelak guling2!]

    zey said...

    hahahahahaha!!!!
    asal mulut ATUK ABI tu camtuh!
    very the kepohchi nye mlut!
    hahahaha!! [gelak guling2!]

    Redbloodsnow said...

    a'ah. ahad nih father's day. happy father's day to our fathers kan. sadly...zie x dpt celebrate ngan arwah ayah. yassin n al-fatihah je yg dpt di jd kan sambutan celebration..hehe

    athirah said...

    hai... teruja tgk ur wedding dress... black?? awesome!! jarang org bt...