Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

My Peti...

  • Thursday, May 6, 2010
  • Isteri kepada Suami
  • Labels: , , ,
  • To Facebook Reader, please click VIEW ORIGINAL POST, thank you :D


    Ohh yeay...yeay!!!! Sofia dah dapat peti....peti emas...peti besi...boleh simpan macam-macam...dengan sofia sekali pun boleh...hehe....sukenyer rase....

    Lepas nih tak payah lah gune cara pakai buang...pasnih kiter beralih pulak...pakai..simpan...okielah kan...sebagai langkah berjimat-cermat....kang tak dapat buat therapy kang....


    Nih mr syuk yang tukang bawa and angkut peti ais nih dari muar hinggalah ke umah sofia di tingkat 3....see...betapa gagahnye die...hehehe...even kecil...tapi begitu cili padi kannnn....

    Terima kasih buat mr syukri yer...nanti saya masakkan untuk awak yer...hehe

    Lepasnih boleh lah beli barang segar and simpan lama sikit...kalo tak sebelum nih...sofia beli kene terus pakai...tak boleh simpan...kalo sayur tuh...nanti layu...dah tak sedap nak makan...

    Suke sangat dengan peti terchenta nih...hehehe...boleh buat ais...boleh simpan yakult ngan bliss banyak-banyak....2 air tuh memang fav sofia...seyes suke...sofia boleh ngadap minum tuh je malam...tapi kalo yakult tuh...sekali ngadap 5 botol la....hehehe...nyum nyum....sedap sangat....

    4 comments:

    Redbloodsnow said...

    sonok jek kan bile dpt beli keperluan umah gune duit sendiri. kiranya hasil titik peluh nampak di mate..hehe

    lily lotus said...

    boleh masak macam2 ni...

    Kaseh NazLieza said...

    yeay...leh simpan aiskrim..lalala

    Stilla said...

    huhhu..seronok dapat beli barang rumah yang baru kan...=)