Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

Lelong..Sape Nak Nih...Amiklah!!!

  • Monday, March 8, 2010
  • Isteri kepada Suami
  • Labels: , , , , , , ,
  • To Facebook Reader, please click VIEW ORIGINAL POST, thank you :D


    Rase nak jual jer bende nih....semak jer kat umah...asyik sepah-sepah jer....


    Lagipun tuan die nih pun dah siap-siap amik gambar....cam paham-paham jer sofia nak campak harta nih....


    Sebenarnye tak sampai ati pun sofia nak jual harta chibby nih...tak sampai....ade melaung kang si kecik tuh kat umah....


    Bile sofia tanye kenape die amik gambar basikal nih....die jawab....sebab die rase basikal die nih cantik...tuh yang die nak jadikan basikal die nih model...die pulak jadi photographer...


    Haaaa...kalo korang nak tau...nihlah budaknye....photographer yang tak bertauliah.....

    11 comments:

    Ena said...

    Cantek lg basikal tu..

    alahai photographer x bertauliah yeh!.. x pe nanti mesti tip top klu buat betul2.. heeheh..

    mrs.ecam said...

    erkk btol ke nk jual 2??? kang meraung x blagu plak tuan punyer basikal 2 kn....heeeee

    smiley said...

    ena : hehehe...cantek lgi...tp sebab tak reti nk park elok2 kat umah tuh...sofia rase nk je lelong...haha...selalu ugut die...kalo ttak park elok2...along jual kat kedai besi buruk..hehe

    smiley said...

    mrs.ecam : heheheh....biarkan die...susah sgt nk suh park elok2...

    POSH76 said...

    ok gak besikal ni...tak bertauliah pun leh diharap ada seni gitu hehe

    smiley said...

    POSH76 : hahaha seni tak diiktiraf...

    Budak Pipi Tembam said...

    hahahaha...lepas asyik amik gambar basikal amik gmbr sendiri pulak yer...nasib baik tak setengah muka jer nampak...keh3...

    Redbloodsnow said...

    PSSTTT YANG... JD JEK KEJI JOM. PI LELONG BBTOL. BIAR SI TINONET TUH MERAUNG BAGAI...HAHAHAH :p

    NICK IRFAN said...

    cantk basikal ni.... jual kat sy la? hehehehhe eh! ni anak akak ker adik akak???

    smiley said...

    Zie : sokong2...hahahaahaha.....jom bwt die lalak jom!!

    smiley said...

    nick irfan : hahaha...adik lah...anak tekak je akak ade skg...hehehe