Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

Kan Ku Kenang Mu Sehingga Ke Akhir Hayat Ku!!

  • Monday, March 8, 2010
  • Isteri kepada Suami
  • Labels: , , , ,
  • To Facebook Reader, please click VIEW ORIGINAL POST, thank you :D

    Fuh lamak....tak boleh blah arr tajuk entry kali nih...hahha....bunyi cam jiwang je ek...kalo korang nak tau..ayat nih bukanlah dituju pada Mr Syukri...hehe..naj tau sapeeeeee...jeng jeng......
    |

    |

    |

    |
    \/


    Hahahha...nihla die....eah..bukan pada yang tengah gosok motor tuh....tapi kata-kata hikmah sofia tuh khas buat Motor Ego merah tuh....chenta ati sofia sewaktu keje di KL....


    Kasi closeup sikit pada chenta hati.....hhehehe...

    Bukan sofia jer yang chentakan die....tapi Mr Syukri pun same....sangat chentakan pada si Ego merah nih....banyak tulll jasa die pada kitorang taw....huhuhu....


    Kalo korang nak tau...sebab sofia cakap kata hikmah tuh pada si Ego merah nih kannnn...

    Sebabnye...si Ego merah nih dah dipinang...dipinang oleh orang lain...huhuhu....

    Nak tak nak....sofia n Mr Syukri kene jugaklah lepaskannye...sebab kalo di simpan...takde sape nak gune die...nanti buruk cam tuh jer...dari terbiar camtuh..baiklah die dipelihara oleh orang lain...


    Walaupun berat...tapi kene jugak rela kan die pegi...arinih..tuan baru die akan datang ambil....huhuhu...sedih sangattttt....

    Tapi tak pelah...untuk kebaikan si Ego merah...sofia relakan....huhuhu...

    SOfia arap sangat tuan baru die nih akan jaga die elok-elok....huhu....

    2 comments:

    ♥z@z@♥ said...

    alahai ciannye...nape x gune dah yunk?

    Kaseh NazLieza said...

    moto kiter sama la...cume akk punyer kaler hitam..