Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

Jom Jelajah...Geledah...Semuanye Lahhh!!!

  • Thursday, March 25, 2010
  • Isteri kepada Suami
  • Labels: , , , ,
  • To Facebook Reader, please click VIEW ORIGINAL POST, thank you :D


    Lepas jer breakfast...budak-budak nih mule lah mati kutu die....tak tau nak buat ape...nak sambung tido...sure nyer lah kene sound kang ngan abah ibu....nih yang penyudahnye masing-masing melingkar depan tv...kematian kutu nak buat ape...nak merayap pun..kat sini...diorang tak tau nak pegi mana...

    Sofia cakap ngan budak-budak nih...bile cuti sekolah nanti...tido sini teman sofia....pergh...memasing laju geleng kepala...cakap tak nak!!!

    Diorang tak sanggup duk sini...huhu...sekarang nih..bile sofia cakap datanglah sini....semua telan air liur nak cakap...termasuk Mr Syukri....die cakap...bukan tak nak datang...tapi kalo kat sini, die buntu nanti...tak tau nak ke mana..buat ape...die tak sanggup...huhu...sedihnye dengar....


    Amboi....bile dulu..time kat KL ke Melaka...cakap je suh datang...laju je angguk kepala ea.....mengade betul...

    Ele....tak pe...korang tak nak datang sudah...sini JB dekat lah...tak sampai sejam...nanti sofia merayap sane....

    Ha...nih lah keadaan umah sofia...kosongkan...sofia tak de ape pun nak letak...jadinye...nih jelah yang ade...besar...umah nih..sofia duk sorang je kat umah nih...


    Ha nih bahagian depan..ade balkoni sikit...agak-agak nak amik angin ke...boleh duk lepak kat sini...tapi sofia tak lah nak duk kat balkoni nih bersidai je...segan sofia...kang semua orang nampak...sini semua orang kiter kenal...orang keliling semua....segan ler nak bersidai...

    Ha...tuh langsir pun sofia main sidai je gune tali..sebabnye...tempat langsir kat sliding tuh takde....nasib baik lah ade Mr Syukri...die pakukan langsir tuh kat dinding terus...tak yah dah nak tunggu orang pasang tempat langsir baru boleh letak langsir...nih pakai paku pun jalan....hehehe.....

    4 comments:

    *Dak kecikkk* said...

    paku pun jadi tu..hihihi

    smiley said...

    Dak Kecik : hehehe..semua memang menjadi...ape pun boleh..hahaha

    zh-ena said...

    ssh jugak klu umah takder langsir kan
    paku pun paku la asalkan langsir dpt di gantung

    smiley said...

    zh-ena : memang pun susah....kang nak menyeksi ke ape...ade pulak yang ngintai kang....hehehe

    paku pun paku lah...janji boleh berfungsi....hehehe

    regards,
    Triplesmiley