Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

Pasangan Serasi

  • Wednesday, February 3, 2010
  • Isteri kepada Suami
  • Labels:
  • To Facebook Reader, please click VIEW ORIGINAL POST, thank you :D



    Sekadar Hiasan

    Ok kite bersambung lagi bab tadi ye, langkah seterusnya bersikap tiada rahsia antara kita.. Dia adalah tempat anda mencurahkan segala-galanya daripada masalah peribadi,kerja dan juga tentang rakan.. Malah paswod blog,email dan fb pn tidak dirahsiakan hehe. Kepercayaan ini adalah satu lagi tanda keserasian anda berdua.Kesimpulanya adalah pasangan yang ditakdirkan bersama tidak akan takut mengalami suka duka bersama. Bergaduh, bertengkar adalah perkara biasa, tapi jangan jadikan perkara ini sesuatu yang membebankan anda berdua.

     



    Jujur dengan diri masing-masing,petanda serasi bila anda dan pasangan tidak malu-malu mengakui kekurangan, anda tidak malu atau ego untuk menceritakan kekurangan anda.Bahkan ketika anda tampil tidak menarik dihadapanya sekalipun dia tidak kisah, jika beginilah ikatan hubungan anda sememangnya anda ditakdirkan besama.

    5 comments:

    smiley said...

    nih tak plak cam perli kiter ekkkkk

    Kaseh NazLieza said...

    nk jd psngn serasi dgn hubby hngga akhir hyt...

    smiley said...

    Kaseh NazLieza : amin~~~ memang tuh yang sebaiknyer...saya doakan akak sentiase bahagia bersama family akak

    Redbloodsnow said...

    yuppp babe!!! setuju giler kat statement last tuh. Itu yg penting kan dlm sebuah perhubungan kan kan kan


    :)

    smiley said...

    zie : heeeeee....ade je yang dengki ea...hahahaha...tp betul jugak lah kan...hehe