Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

Nak Dengar Gosip Tak?

  • Thursday, February 4, 2010
  • Isteri kepada Suami
  • Labels: , , , , ,
  • To Facebook Reader, please click VIEW ORIGINAL POST, thank you :D


    Sofia ade terbaca satu gosip nih kat beautifulnara..citer pasal sorang artis tempatan kiter nih membuat kenyataan mengenai seksi dan fesyen...

    Pada sofia cara masing-masing nak berpakaian tuh semua terpulang...korang nak pakai fesyen ape...gaya macam mana...ikut suka lah kan...

    Cume...pada sofia..yang tak sedap tuh...biler membuat kenyataan...sekarang nih dah lah banyak sangat isu-isu sensitif nih...

    Cume diharap artis-artis kiter lepas nih...bijaklah membuat sebarang kenyataan...bahaya woooo....


    Nak tau artis mane yang sofia maksudkan dan cerita penuh mengenai ape yang artis nih kate kan...ha...klik sini yer kawan-kawan

    8 comments:

    lily lotus said...

    aahkan..kata orang cakap siang pandang2..huhu..sok termakan balik kata2 tu

    smiley said...

    lily lotus : betul tuh kak lily...jangan main cakap jer...

    Redbloodsnow said...

    uii.....sal nk jd kepochi nih kan yg, laju aje z nk taw weh..hahahaha


    :P

    smiley said...

    Zie : hahaha...awk pun same yer cik zie..laju je tangan die klik sini kan...haha

    Kaseh NazLieza said...

    rebecca nur islam...hahahaha btol kan....thax to bang nara..ahaks..=)

    mahu pakej katering semurah rm6.90pax lawati:

    http://nazliezacanopycateringweddingplanner.blogspot.com/

    cik sofia yg cntik manish...tlg promote ea...muah3...

    smiley said...

    Kaseh NazLieza : hehe...baik kak...saya akan tlg promote nnti yer :)

    Sumijelly said...

    tul tu...mana ada kat seksi itu fesyen...
    skrg nie sumer artis cakap putar belit..
    mcm ann ngasri..membuka tudung untuk mencari rezeki..
    gila la..rezeki tu ada dimana2 la..
    ishk..ishk.ishk...
    eh...tertiba teremo lak..hehehe...

    http://sumijellly.com

    smiley said...

    Sumijelly : haaaa....tau tak pe..tuhlah sofia cakap...skg nih...jgn nak sebarang kenyataan yang tak berasas...boleh jadi sebab je nanti...kan kak...