Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

Muar-Kuala Lumpur Naik Motor Besar Weyh!!

  • Sunday, February 21, 2010
  • Isteri kepada Suami
  • Labels: , , , , ,
  • To Facebook Reader, please click VIEW ORIGINAL POST, thank you :D


    Sape tak caye?? cepat angkat kaki korang...sofia nek motor besar weyh....jangan tak caye....rase cam nak jadi erra jer weyh...


    Huhu...sebenarnye pagi nih sofia dah kena balik KL dah...huhuhhu...sedih dah nih...malam tadik dah homesick dah.....berkepit ngan ibu ngan chibby jer...hehe...yang lain tak yah lah....yang lain dah besar sangat...chibby jelah yang nak berkepit...die pun pantang dah..kalo sofia tak de depan mate die...


    Macam biaselah....sofia mane-mane pegi pun...mestilah dengan cik abang sorang nih....dielah penawar...dielah intan...dielah belian....hehehe....

    8 comments:

    ░♥si lampu neon♥░ said...

    waaa mantap!

    Wanie-san said...

    btl ke tak ni sofia naik moto besar??
    jaket mana??hihihi

    smiley said...

    si lampu neon : heheh..mantap mantap!!

    smiley said...

    wanie-san : hhehhe..jaket simpan dulu..sebab masih belum nak gerak...wahaha...kidding!!

    sofia pinjam motor mat-mat motor besar nih...pnjam tuk pose jer...nak beli sendiri tak mampu lagi..hehe

    Kmelya said...

    wah wah...
    suke motor besar ke..?
    nape tak ajak cik abang join SAM Superbikers aje.. hihi...

    Lyn Yusoff said...

    sofia,cam tak caya je balik kl naik motor besar.. hehehe

    sofia duk muar kan..
    now dah dpt keje kt putrajaya yer..
    so tinggal kt maner skrg??

    smiley said...

    Kmelya : hehehe...a'aa memang suke...tp cik abang tak minat sangat..huhu :((

    smiley said...

    kak Lynn : a'aa duk muar...alamat pjaya tak ingat la kak...hehe..lgpun br nak lapor diri kat sane je...hehe