Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

Holiday in March 2010

  • Friday, February 19, 2010
  • Isteri kepada Suami
  • Labels: , , , ,
  • To Facebook Reader, please click VIEW ORIGINAL POST, thank you :D


    Sekejap jer dah nak masuk bulan Mac kan...pastuh pejam celik pejam celik...dah nak masuk balik tahun baru...2012...

    Wahhh...bebudak memang syurga ek diorang 2 bulan nih...february korang dapat cuti panjang (time chinese new year) pastuh..bulan march nih pun nanti korang ade cuti sekolah seminggu...cikgu-cikgu sekolah pun syurga ek....jeles..jeles ngan korang..

    4 March : Cuti untuk negeri Terengganu sahaja okie...yang kerja ke sekolah kat negeri lain jangan nak nyelit cuti gak yer...cuti sempena Anniversary of Installation of Sultan Terengganu

    13 hingga 21 March : Percutian untuk mereka yang sekolah...ini kerana sekolah akan cuti selama seminggu...ha...kat sini...korang boleh la planned bercuti...cuti panjang nih...pi release tension...sape kate bebudak tak rase tense? diorang pun stress taw...stress kena pushed study...so...bawalah diorang jenjalan...

    30 dan 31 March : Nih cuti untuk negeri Kelantan pulak yer...sofia tak sure sama ada Kelantan cuti 2 hari atau salah satu dari tarikh nih...Negeri Kelantan cuti kerana Birthday Sultan Kelantan yer...

    4 comments:

    Lyn Yusoff said...

    Sofia,
    30th public holiday to me too
    my birthday!!!!! :D

    Redbloodsnow said...

    cpt kan ms berlalu kan sofia. zie suke taw. leh cpt² zi bergelar bini org nnti...hahahaha

    :P

    smiley said...

    Lyn Yusoff : wahhhh yeke...sy wish awal la kat akk blh x?hehhee....happy becoming bday eah...

    smiley said...

    Zie : a'aa cepat2...wahhhhh...suke die ea...nak bergelar bini..hehe....

    sofia pun tgh mhitung mase jugak nih...hehehe