Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

{Gossip}BF Baru Nora Danish

  • Thursday, February 18, 2010
  • Isteri kepada Suami
  • Labels: , , , ,
  • To Facebook Reader, please click VIEW ORIGINAL POST, thank you :D


    Waaahhh...sebelum nih ramai orang nak try matching-matching kan Kak Putri kiter nih dengan ramai jejaka...almaklumlah...kak Putri nih kecik comel....even dah ade anak...tapi tak nampak pun die seorang ibu...nampak budak jer...

    Tapi kak Putri nih tak mudah nak terima lelaki sofia rase..yerla...die kan dah ade anak...surelah syarat utama...lelaki tuh jugak kena sayangkan anak die...kalo sofia pun camtuh....ape-ape hal...anak dulu....hehe

    Tapi lepas lame menyepi...sofia jumpe gambar kak Putri dengan seorang jejaka nih....

    Baguslah kalo kak Putri dah jumpe peneman hidup...sofia doakan kak Putri bahagia...dan diharap lelaki tersebut akan menjaga kak putri dengan anak-anak sehingga ke akhir hayat...amin~~~~

    2 comments:

    Redbloodsnow said...

    yeahhh babe. kalau zie pun akan camtuh gak taw. kene utamakan anak dulu.... bkn senang taw nk crk lelaki yg leh timer anak kiter sekali..huhu

    btw, dah kawen nnti time dh jd mak org, nk jd cam akak pu3 kte nih. body maintain babe...makin cantik comel gitu :)

    smiley said...

    Zie : hehehhe...betul tuh zie....sofia pun nak jadi cam kak putri nih...body maintain comel je kan....hehehehe